joi, 23 aprilie 2015

Mihai Rosca, la RC Grivita

Cu ceva mai mult de doua saptamani inainte de startul campionatului national de rugby, Divizia A, Rugby Club Grivita este pe punctul de a da o lovitura importanta pe piata transferurilor.

sursa foto: rugbybaiamare.ro


Gruparea din "Parcul Copilului" este pe punctul de a-l inregimenta pe internationalul Mihai Rosca, jucator cu patru selectii la echipa nationala. Trecut pe la CSM Stiinta Baia Mare si Steaua Bucuresti, Mihai Rosca (27 de ani) revine in activitate dupa o pauza de aproape doi ani si vrea sa puna umarul la revitalizarea fostei campioane nationale si europene. Mihai Rosca a jucat patru meciuri pentru echipa nationala a Romaniei, in perioada 2012-2013, reusind sa marcheze si 10 puncte, toate impotriva Ucrainei (doua eseuri si o transformare). Internationalul roman este pregatit sa aduca un plus de experienta si de forta echipei RC Grivita si spune ca a ales aceasta echipa pentru ca "il cunosc pe Nea Sandu (n.r. - Alexandru Marin) de cand eram junior la lot si am lucrat cu el si pentru ca RC Grivita este un club cu traditie, chiar daca evolueaza intr-un esalon inferior". Mihai Rosca a adunat mai multe meciuri si pentru nationala de rugby 7 a Romaniei si are si avantajul ca este un jucator polivalent, putand evolua ca fundas, aripa, centru sau chiar in linia a treia. Primit cu bratele deschise in Parcul Copilului, rugbistul de 27 de ani are numai cuvinte de lauda la adresa noilor sai colegi si spune ca "am ales bine pentru ca baietii formeaza un colectiv foarte frumos si imi face placere sa fiu printre ei. Am venit la Grivita sa ma bucur de rugby, sa-mi faca placere sa joc si totodata sa ajut. Stiu ca mai am ceva de munca pentru a-mi reveni fizic si pentru a putea ajuta echipa asa cum imi doresc". Oficialii RC Grivita au confirmat si ei inregimentarea internationalului Mihai Rosca, in acest moment mai asteptandu-se doar rezultatul final al vizitei medicale. Mihai Rosca este al treilea transfer important facut de Rugby Club Grivita inainte de startul sezonului, dupa Alexandru Marin (ex-Dinamo Bucuresti) si Alexandru Daineanu (ex-CS Navodari) si cum startul campionatului s-a amanat cu doua saptamani, oficialii clubului din Parcul Copilului spera sa profite la maxim si sa mai rezolve inregimentarea a doi sau chiar trei jucatori cu nume, mai ales in conditiile in care sezonul de Divizia A se anunta a fi unul mai dificil ca niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu